Dag 3 i Milano

Tjuhu! Denna dag har, som sagt varit väldigt lugn.. Vi drog ut för att käka frukost och sen vandrade vi runt på ett roligt loppis (så många billiga ringar dom hade vill köpa!!) Vi drog sedan hem till hotellet för stt hämta pengar men sen fastnade vi kvar här hehe! Vi har legat och softat på rummet i ett par timmar nu, jag har masserat Mirre lite och så har vi lyssnat på musik konstant! 

Ikväll ska vi typ hyra lite filmer via nätet och ta det lugnt, imorgon blir en lång dag med att fixa konsertbiljetter och så.. Vi vill inte lägga mer än 20 euro var/biljett då vi redan sett konserten men eftersom det inte är slutsålt än så är det nog inga problem.. =)  

Såhär såg jag ut idag, osminkad & lite mer påklädd pga det kallare vädret!
 
 

Mirrefirren
 
 

Loppisen vid centralstationen!
 

Nu ska vi ut på en promenad innan vi äter middag! =) Var är era kommentarer förresten? Mina läsare har typ dubblats men kommentarerna halverats? =( Kom igen nu! Hörs senare ikväll, puss ♥

Postat av: Bonnie

gu så nice ni verkar ha det! =D

kan du inte skriva vad hotellet heter så jag kan kolla på kartan vart ni bor? =D

puss! <3

2010-04-11 @ 19:00:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0