Fredag

Good morning =) Åh, vet ni? Detta är min första lediga dag sen Milano! Mirre och jag kom hem 2 på tisdagsnatten/onsdagsmorgonen och jag började jobba på onsdagen sen dess har jag jobbat varenda dag fram tills idag! Jag fick en förfrågan om att jobba idag också men jag sa faktiskt nej då jag jobbar imorgon också, jag vill bara få en dag att vara helt ledig på någon gång!

Så, idag har jag sovit ut! Jag vaknade klockan 10 men somnade om till halv 12 då jag inte kände mig helt utvilad än! Idag ska jag träna tänkte jag, antingen om jag drar till gymmet eller om jag drar ut och spring en runda då det är fint väder och tio grader ute!! =) Jag har även blivit speedad om Indien och söker lite flyg, och åker vi i september så kostar flyget bara 2800 kronor O.O Det är INGENTING för att flyga till Indien!!

Gah, okej måste käka frulle..!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0