Grym konsert!!

Tjuhuuuu! Som ni ser så var vi på konserten, vi hittade biljetter för 250 kronor styck! Konserten var riktigt bra (fyfaan vad alla vrålade och det var typ fullt i arenan), vi hoppade och skrek tillsammans med mina vänner Ida, Lina, Rebecka och Essie som kom hit idag för konserten! Berättar mer om allt imorgon innan vi checkar ut!

 
 
 
 

Jag tror verkligen min Sverigeflagga som jag och Mirre hade med oss kommer att synas på DVDn, vi kämpade som fan med det haha med hjälp av Ida och Linas små lampor också! Skulle vara roligt då den flaggan var med på Parc des princes, TRL och konserten i New Jersey =)

Postat av: Johanna

Ååå vad mäktig med nästan full arena..jag hade med velat<3

2010-04-13 @ 07:28:04
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

åh, Rebecka (♥) , Essi, Ida och Lina! :D vad underbart att arenan var fullsatt. längtar tills jag får se live DVDn :D

2010-04-13 @ 20:48:26
URL: http://idabarck.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0