Hemma hos päronen!

Denna kväll spenderar jag hemma hos min familj, jag ska ta det så hiimla lugnt ikväll och det är något jag inte gjort på över en vecka! Mirre och jag var väldigt hurtiga i Milano och sov väldigt lite och nu jobbar jag hela tiden (börjar tidigt imorgon) så därför softar jag!

Viran är hemma ikväll och Amanda har kommit över så det blir syster och föräldrarkväll, riktigt mysigt! =) Dock sitter jag här och saknar ihjäl mig efter min lilla Mirre, vill sitta på en härlig uteservering med henne i Milano nu och snacka skit..!

Min fina Mirre vår första dag i Milano, 20 grader och strålande sol..!
 

Vi hörs imorgon, nu ska jag skrika lite till för mina Bon Jovi-biljetter har kommit, AAH!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0