Hemma i Sverige!

Godmorgon allihopa! Idag vaknade jag upp i min egen säng och det var faktiskt jäkligt skönt att få sova i den men i övrigt längtar jag bara tillbaka till Italien! Jag och Mirre hade en underbar weekend där och funderar på att starta vår egen turnébuss, inte för vi har några talanger men för det skulle ständigt vara skratt i den bussen haha!

Och vet ni vad jag gjorde igår? Jag glömde min mobil på flygbussen igårkväll!! Mirre och jag kom hem till mig runt halv 3 och då märkte jag det, vi låg och tänkte när jag senast hade den och jag kunde bara minnas flygbussen och imorse mejlar mamma mig och säger att nån busschaufför från Skavsta ringt dom och hittat min mobil så jag ska möta han ikväll, LYCKA! Men så mina vänner vet så har jag ingen mobil förrän ikväll!

Gårdagen då.. Mirre och jag vandrade runt i Italien hela dagen, åt lunch på ett kinsesiskt ställe med SÄMST service och kollade i affärer! Vi tog även vår sista glass där precis innan vi skulle åka till flygbussarna! Mirre och jag hade köpt 2 olika bussbiljetter så hon fick åka med en buss och jag med en annan haha men de åkte typ samtidigt och skulle ju åt samma håll så det gjorde inget! Ida, Lina, Rebecka och Essie var också där i Mirres buss och på flygplatsen drog vi alla och checkade in!

Resan hem gick faktiskt ganska smidigt, inga förseningar och så på flyg eller någon buss..! Vi somnade typ direkt när vi kommit hem och lite innan 8 imorse väcktes jag  av Mirre som ba TILLAN JAG HAR FÖRSOVIT MIG, VAD ÄR NUMRET TILL TAXI?! Jag bara mumlade fram något nummer och tror jag fick rätt, jag var heelt död imorse men jag kollade nu på hennes blogg att hon hann dit i tid iaf! 

Här är lite bilder från gårdagen:

Vi startade dagen på den stora marknaden med de fina ringarna, typ 5 min från vårt hotell!
 

På Kinarestaurangen, vi käkade buffé så vi åt oss veerkligen mätta!
 

Videoblogg från restaurangen, i slutet får jag sms från mamma haha!
 

HAHAHA Mirre älskar mina bratminer men hon lyckas aldrig själv och så
skulle jag bara fota henne i en rörelse igår och kolla vilken brat hon blev!!
 

Som sagt gick vi runt typ hela dagen, så mysig stad!
 
 
 

Sen drog vi tillbaka till vårt hotell för att hämta väskorna (vår gata)
 

Den enda snälla som jobbade på vårt hotell, han gillade vi!
 

Gagas monster på centralstationen
 
 

Lite fina bilder från flygbussen, åh vill tillbaka!
 
 

På flyget!
 
 

Japp, det var den resan! Kul att ni följt oss på den! Nu ska jag käka frukost, hörs sen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0