Hemma igen!

Tjahaa! Nu är jag hemma från jobbet igen, vad skönt det är att få sluta klockan 16 istället för att börja då hela tiden! Jag är dock ganska trött nu efter att ha jobbat och plockat varor i nio timmar så jag ska ta det lite lugnt nu och käka lite middag innan jag ger mig iväg igen! Men först måste jag sätta igång med att leta flyg till syrran som ska hem från England, det är ju totalkaos i hela Europa så önska mig lycka till..

Min jobbarkompis Niklas kom hem från Thailand imorse, det tog honom fyra dygn och kostade honom 10.000 kronor!! Han fick flyga från Thailand till Athen och sen tog han ett till flyg till Barcelona och därifrån hyrde han en bil tillsammans med fem andra som han aldrig träffat förut och bilade upp till Sthlm! Galet alltså, det är verkligen kaos just nu..

Känner ni också nån som är fast i Europa pga flygkaosen?

Postat av: Angelica

Känner ingen som inte kommer hem, men känner några som skulle ha åkt iväg i veckan :/ Så synd att det är sånt här kaos överallt, bara på grund av en "liten" (haha) vulkan..

2010-04-22 @ 23:11:37
URL: http://anchis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0