I made it!!

Pust.. PUST!! Nu har jag precis tagit en dusch efter springrundan, fan vad härligt och JOBBIGT det var men jag sprang hela rundan utan att stanna eller gå (såklart) och rundan är runt 5 km! Jag fann den i somras och då springer man runt nere vid Farsta-sjön, jättemysigt och man springer in i flera andra joggare och powerwalkare! Jag var HELT död när jag kom hem då jag sprang som en galning de sista 100 meter fram till min port!  Nu ska jag smörja in mig själv i lite BUS och sen göra lunch, pussar!

Jag dränker mig själv i vatten nu, svettade nog bort allt vatten i mig under springrundan..
 

Postat av: Johanna

Grym är du, måste med komma igång igen!

2010-04-23 @ 20:30:13
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0