Läggdags!

Hallu! Har precis sett klart Jackson-dokumentären, shite vad dom är konstiga alltså.. Jag och Mirre tog iaf en kvällspromenad och sitter här nu och garvar åt allt möjligt, jag har så jäkla kul med denna lilla firre och vill inte att hon ska åkaaaa!

Nu ska vi borsta tänderna och snacka lite skit innan vi somnar, imorgon åker hon hem (for real) och jag ska jobba heela dagen och sen åka hem till familjen på ön! =) Vi hörs imorgon igen guys!

Jag och min pruttunge inne på arenan i Milano i måndags!

 

Ida filmade när vi hoppar runt och sjunger under konserten! Ni ser Lina först,
sen mig och Mirre och sist Rebecka Essie och Ida! Fan vad kul vi hade ändå =)

 

Postat av: Johanna

Usch jag blir helt deppig när jag ser den videon:( Dessutom när man sitter här och snorar ner hela datorn med hög feber..då är det inte kul(tyck synd om mig;)..men fan vad kul för er! men jag hade med velat vara med..hela grejen med full arena och att typ alla vännerna var där..fusk<3

2010-04-16 @ 09:33:10
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0