Law abaiding Citizen

Nu har jag tagit ett härligt bad, jag var så himla frusen att det verkligen behövdes! Nu ska jag och Anna fixa lite middag, ingen av oss är så hungriga så det får bli macka, yoghurt med allbran för mig och gröt för Anna! Vi ska mysa framför en film, Law abaiding Citizen som Cissi Jossan och jag hyrde i lördags men aldrig hann se! =P Sry tjejer men jag kmr inte hinna ha filmkväll innan lördag då den ska lämnas tillbaka =(

 

Juste, ska passa på att gratta fina Nadia på 20årsdagen! Grattis babe och parta sönder stan ikväll nu för fan =) själv ska jag såsa i soffan och jag ser såå fram emot det hehe!
Ha en fin kväll allihopa ♥

Postat av: jossan

bääästa filmen ever du kommer äälska den!!

2010-04-27 @ 22:40:35
Postat av: IDA

Antar att du redan sett filmen nu så då gör det inget om jag säger att jag tycker att slutet suger. Annars tycker jag att den är den GRYM!

2010-04-27 @ 23:35:40
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Jag tyckte att det hade blivit mer effektfullt om han hade levt. Fan vad bra han spelar!

2010-04-28 @ 13:53:07
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0