Lördag

Hej på er! =) Åh vad trött jag är, först vaknade jag klockan 9 men somnade om ganska fort så nu har jag sovit länge! Det var askul igår på festen, eftersom den var på Lidingö där mina föräldrar bor så mötte jag mina gamla klasskompisar från lågstadiet(!!) och vi hade det askul ihop!! Bland annat min första pojkvän haha vi var 9 år hehe..

Så skönt sen när vi skulle hem också, jag sov såklart hos mina föräldrar och hade bara 5 minuter gåväg hem! Idag tänkte Jossan, Cissi och jag köra en Collage-kväll och bara dansa hela kvällen men Cissi ringde mig så fort hon vaknade, vi båda låg döda i våra sängar och hon ba: "Du, Collage ikväll?! orkaaaa" Jag känner samma så hon & Jossan hämtar mig med Cissis bil när jag slutar jobbet ikväll så åker vi hem till mig och har filmkväll istället!

Det låter soft.. Nu ska jag äta frukost men snart kmr bilder från igår!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0