Lördag i Milano

Good morning folks! Hoppas ni har sovit gott, jag har sovit bra men vaknade imorse av att jag frös så galet mycket! Vi har bara haft lakan som täcke men hittade nu en stor filt (säkert as-ofräsch men om man har den på lakanen vi hade som täcke så funkar det..) och ska be dom höja värmen också! Även om det är så varmt här på dagen så minskar det till 13-14 grader på nätterna!

Hur som helst, nu har vi precis käkat hotellfrukosten och ska bege oss ut på en långdag i stan! Vi ska förbi Duomo och gå runt där (minns att det var ett fint område senast jag var där för lite mer än 2 år sedan) och sen ska vi gå ner till en enorm bargata (receptionisten tipsa oss) och kolla om det är nåt för ikväll! Vi ska även gå förbi arenan som Tokio Hotel ska lira på då en tjej jag & Rebecka träffade när vi var i New York är en av dom som håller i kösystemet här i Milano (hon var i New York för att plugga ett par månader men är alltså från Italien).

Såhär ser vi ut idag!
 

Vi hörs i eftermiddag igen! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0