Lunch och middag ute!

Tjuhu! Idag hade jag så tråkigt hemma och Niklas satt också bara hemma och eftersom vi jobbade samma tid idag (16-20) så åkte vi in tidigare för att luncha ihop i solen innan vi började! Hörde att det åskade som fasen idag men eftersom vi jobbar i underjorden haha, så märkte vi ingenting! Efter jobbet käkade Niklas och jag middag på Taco bar och satt kvar där sen ett tag och snackade skit!

Nu kom jag precis hem och ska precis ställa mig och laga mat, behöver både lunch&middags-låda imorgon då jag jobbar 10-19 (även då har Niklas samma tid, asvärt!!) så det är min asintressanta kväll!

Har inga roliga bilder att lägga ut från dagen eftersom jag lämnade kameran hemma,
hehe men hittade en bild på mig från Dublin i somras! Brun, blond och sommar, åhh!!
 

Postat av: Mariam

niiiiiiiice

2010-04-30 @ 14:39:08
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0