Måndag

Godmorgon! =) Idag är det en ny vecka och det är skönt att starta den med att vakna upp hemma med nytvättade kläder! Dock somnade jag oroligt igår då jag fick för mig saker när jag skulle sova, och skrämde upp mig själv och då tänkte jag för mig själv att jag skulle drömma oroligt och det gjorde jag också!

Jag drömde att Sofia, Cissi, jag och Mikkan åkte till Schweiz och vi blev inlåsta av några män och i vårt rum satte de in typ giftiga dofter så vi skulle dö av det, men de glömde verandadörren öppen(?) så jag smet ut för att hitta vår flygplats hhahah... Näe den var bara jätteobehaglig och stressande så jag är glad att jag har vaknat nu..!

Idag ska jag jobba 14-19 men måste åka in lite tidigare då jag ska hinna skriva upp alla tider i almanackan innan jag börjar! Funderade på om jag skulle hinna ut och springa idag men jag fick stora blåsor på undersidan av ena foten så jag kan inte nu, måste skaffa plåster på jobbet. Åh på tal om ingenting så såg jag och Viran en film som heter A walk to remember igår och jag grinade som en galning, riktigt bra film med Mandy Moore!

Syns inte så bra men jag hade helt röda ögon efter att ha grinat till A walk to remember!


Efter filmen grillade pappa & mamma fixade blomkålspuré (SÅ gott), halloumi & klyftpotatis!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0