Mirre is in the hooood!

Heej på er! Nu är jag och Mirre äntligen hemma, det har varit kaaos med trafiken idag så jag har flängt runt med olika bussar fram och tillbaka hela dagen! Jag missade min tid hos Cecilia för att fixa naglarna så jag fick hänga kvar i stan till halv sju, under den tiden stuffa jag runt lite i Fältöversten där jag sprang på mamma och Viran och sen satte jag mig i parken och läste min bok! Jag gick även en promenad runt i parken där jag träffade på en gammal skolvän, Erik! =)

Efter det så gick jag från Karlaplan till T-centralen och satte mig där och väntade på Mirre sista halvtimmen! Nu håller vi på att laga middag här hemma och packar det sista, imorgon drar vi!! =) Vi ska upp redan klockan 4 imorgon bitti så vi ska snart gå och lägga oss, bloggar innan vi åker imorgon ♥

Postat av: mirre

IM IN THE HOOOOOOOD

2010-04-09 @ 06:25:58
URL: http://blog.mtv.se/mirre

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0