Myskväll med tjejerna!

Hallu! Efter jobbet så hämtade Cissi och Jossan mig så åkte vi till Filmkedjan precis vid min lägenhet och hyrde film och köpte snacks, nu är vi hemma hos mig och ska bara mysa och snacka skit! Vi är alla helt slut efter igår så det här passar oss perfekt! Sen ikväll så ska ju Cissi och Jossan köra tillbaka till Lidingö och då hakar jag på dom då Anna är hos vår vän Josse i jönköping tills imorgon kväll och jag vill inte vara ensam, hehe..

Så då skjutar Cissi hem mig till mina päron så kan jag hänga med dom imorgon då det ska bli så fint väder! =) Jag tänkte dra mig träningskläderna och springskorna också så jag kan ta en runda, plus lite tvätt då våra tvättider är helt omöjliga här as always..! '

Nu ska jag sluta vara associal och joina Cissi och Jossan, ha en grym lördag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0