Nykomling i familjen!

Yes, Anna smsade mig och ba: Du är styvmor för jag har med mig en hamster hem! Haha, det var någon på Annas jobb som fött upp för många hamstrar och skulle ge denna till en orm som mat, och då fick Anna panik och tog hem den hit istället så nu är vi matte och husse igen! ^^, 

Trevligt trevligt, den är ursöt (finns bild nedan!) Nu lagar vi mat här hemma då vi är hungriga som som galningar så två stora köttbitar ligger på stekpannan åt mig och Anna! Gissa vad vi ska ha till det? Halloumi sallad och majskolv, YUM!!

MIDDAG!!
 

Vårt nya husdjur; lille hamsterungen, så söt!
 



Postat av: Bonnie

Njööö va sööt!!! =D Gulle Anna som räddar han från att bli mat!



Och ja, sepe norskar som säger att man e "skevhänt"! och jaaa i juli ska jag laga maaasssaaa mat! xD



puss! <3

2010-04-26 @ 20:31:19
URL: http://bnoni.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0