Oj, glömde :P

Haha, har helt glömt bort att uppdatera mer idag! Jag har dock jobbat 17-22.15 så jag kom bara hem för en stund sedan från jobbet! Anna och jag har diskuterat hur mensen styr ens humör, det är så himla frustrerande men samtidigt skönt när man har något att skylla sitt psykopathumör på! ^^,

Åh btw, Mirre smsa ikväll och berätta att Tokio Hotel ska spela in Humanoid tour-DVDn på Milano-konserten! Coolt, det blir min andra DVD-konsert jag går på, hoppas bara jag inte kommer synas lika mycket på denna som på Westlife 2004 ^^,

Bara en vecka kvar nu till Milano, yeaay!! Det ska bli roligt att gå på konsert också men det är inte det jag ser mest fram emot, utan det är att vara i ett lite varmare land på semester och softa med en god vän! Ååh, nu är det snart!! =)

Postat av: sara

ska du se TH i Milano? :D

2010-04-05 @ 11:15:03
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0