Onsdag

Tja! =) Igår såg jag och Anna på Law Abaiding citizen, det var verkligen en sjukt bra film! Den var så oväntad hela tiden och så otroligt skickligt gjord och slutet knöt ihop filmen tycker jag! Kan inte förklara varför jag tycker det eftersom då kommer jag sabba slutet för er som inte sett den än men SE DEN!

Idag då, jag sitter här vid datorn och har precis ätit min frukost och bloggar lite (NÄHÄ??)... Jag kollade nyss runt i rummet och insåg att här behövs VERKLIGEN en grovstädning, omg vad dammigt det är! Så idag ska jag städa och träna eftersom jag är ledig från jobbet! Sen ska jag möta upp Anna när hon slutat jobbet för en rolig grej, berättar om det sen!

Ska passa på att säga grattis till Annikas dotter Hanna på 5-årsdagen! =)
 

Och till min ÄLSKADE vän Carolina på 22årsdagen!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0