PUST!!

Oh my GOD, det är helt stört vad konditionen försvinner fort! Haha, jag värmde upp på springbandet i ca 5 minuter innan jag körde styrka! Alltså en benövning när du startar med benen i 90 grader och pressar uppåt, hahaa jag kom inte ens upp först så jag fick ta bort jättemkt vikter! När jag gick ut från gymmet hade jag totala spagettiben, men FAN vad skönt det känns ändå! Det kmr nog ta mig en vecka eller två att få tillbaka min kondition men jag kämpar på!

Det här med våren; kvittrande fåglar, sol, värme och grönska ger mig bara sån peppning till träning att det är helt galet! Jag VILL träna, jag vill ut och röra mig hela tiden och jag älskar den känslan! Oj, vad poetiskt detta lät nu då men jag skyller på vårkänslorna.. Nu ska jag käka lunch, kött med sallad ofc =) Uppar igen innan jag går, ska då visa er en grej jag shoppade med mig på vägen hem från gymmet! Nej, det är inte lätt att behöva gå igenom ett stort köpcentrum varje gång man ska till gymmet =P

HAHA jag sökte på "HELT SLUT" på google så kom Mumin upp, jaha då är jag Mumin idag då!  
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0