Home sweet home!

Åh gud vilken kaosdag det var på jobbet, såå mycket kunder! Nu har jag precis kommit hem i alla fall, handlade med mig mat hem och ska laga middag nu! Anna och jag har inte setts sen över en vecka så vi ska hänga ikväll och catcha up lite =) 

Nu ska jag gå och möta Mirre på Farsta-stationen, hon har varit ute med Mimi och Sofia & jag orkade verkligen inte haka på men vi ska ta en prommis nu..! Nattbussen ikväll var full så hon kan inte åka hem förrän imorgon, yeay hihi!

Eugenia kom in på jobbet idag och hälsade på, haha är det någon som tar studentskivsteman
seriöst så är det hon! Hon har gjort dessa öron och snabel själv och så har hon på sig sin
mammas blåa morgonrock, gissa om folk stirrade i butiken asså! :D HAHA I LOVE HER!


Hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0