Sånt härligt väder!

Nu kom jag precis hem efter en lång promenad i solen, jag sprang lite emellanåt också då jag inte kunde hålla mig hehe.. Jag kände mig så fri nu när jag kunde gå ut i det fina vädret och springa av mig, har känt mig som en säck potatis i flera veckor nu! Ut mer er alla i det här jättefina vädret, om jag inte skulle jobba idag så skulle jag varit ute ännu längre!

Btw, jag såg ju första halvan av The Jacksons, An american dream igår och den var faktiskt riktigt bra. Även om de inte framställt deras barndom lika hemsk som den var så har de ändå inte uteslutit allt, jag grät flera ggr och ville bara hoppa in i filmrutan!

Oj, jag har fortfarande inte ätit någonting idag än.. Är fortfarande mätt efter nachosen och nötterna igår kväll även om jag inte åt upp alla.. blöhhh! Ska koka lite ägg nu, vi hörs sen!

PS: LYCKORUS, nu är det bara 75 dagar kvar till Bon Jovikonserten!!!

Postat av: Malin

Hur sann tror du den serien är?

2010-04-08 @ 02:17:49
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0