Sena kvällar..

Heej! Jag jobbade över 2 timmar idag så det är därför jag är hemma så sent, nu ska jag se på andra halvan av The Jacksons, An american dream!

Hörs imorgon igen ♥

Postat av: Lina

Sv: Jo det klart jag vet att man kan få frågor, men jag tycker inte folk ska bry sig! Pengar är inte något man pratar om med okända människor enligt mig. Du och jag har ju pratat om pengar så många gånger så vi vet ju vad vi tycker om det och vi båda vet att jag verkligen inte skiter i vad jag lägger dom på. Har även för mig att vi har pratat om vart ifrån jag tar mina respengar, det är inget jag inte kan tjäna ihop igen när jag får ett jobb! Och ett jobb försöker jag få tag i varje dag :)



Plus att jag aldrig går på krogen (endast när det är något speciellt vilket inte händer så ofta här), jag shoppar väldigt sällan kläder och liknande... det finns inget annat jag har lagt pengarna på förutom dom TH-konserter jag har varit på det här året, och på den jag ska till nu. Det är ju en fråga om vad man prioriterar högst, och just nu valde jag konserten i Milano framför något annat som hade kostat mig lika mycket.

2010-04-07 @ 00:41:36
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0