Sicken tur!

Haha omg, jag och Mirre var påväg in till stan idag för att möta upp Kenza för en fika då jag får en känsla av att jag måste förbi jobbet.. Så vi åker förbi så jag kan kolla mitt jobbschema och upptäckte då också att jag skulle jobba idag 16-20! Så klantigt av mig att jag hade missat det, första gången det har hänt på 3 år dock! Det var bara för mig att jobba, jag åkte med Mirre och lämnade av henne där hon skulle möta Kenza innan jag åkte tillbaka till jobbet!

Vilken tur att vi gick in och kollade på jobbet i alla fall, annars hade jag ju missat jobbtiden! Nu har jag slutat i alla fall och ska möta upp Mirre! Vi ska först förbi Virans jobb och sen ska vi gå på bio, vi är ju trots allt bio-buddies hehe! Vi måste fördröja tiden lite då vi ska möta busschauffören med min mobil runt 12 inatt, då han inte passerar Stockholm innan dess!

Vi hörs imorgon igen ppl ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0