Soft på balkongen!

Nu har alla gäster gått hem, Anna och jag har precis diskat färdigt och ska nu sätta oss på balkongen med lite snacks och prata lite innan vi går och lägger oss! Även om det är kallt ute så är deet en så fin kväll att det måste tas vara på! =) Vi har ätit god mat, tårta och minglat en hel del nu så det ska bli skönt att få sätta sig ute med lite musik och softa!

Dålig bild men det är helt stjärnklart och en stor måne precis framför vår balkong, rakt över våra huvuden är karlavagnen! Jag har alltid älskat stjärnhimmelen, jag kan sitta och bara titta upp hur länge som helst! En av mina stora drömmar är att åka till Nya Zeeland med min bästa vän Bonnie och bara lägga oss ute på gräset på nåt berg och se på stjärnorna hela natten, det har vi drömt om sen vi såg sagan om ringen för första gången för ca 9 år sen!
 

Ha en fin kväll allihopa så hörs vi imorgon igen!

Postat av: Bonnie

åååh mys!!! <3

2010-04-20 @ 09:29:56
URL: http://bnoni.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0