Söndag

Yiiickes vilken najs kväll det blev igår!! =) Så spontan och härligt skön med väldigt härligt folk.. Först mötte jag upp Malin som jag inte träffat sen årsskiftet och sen kom Nadia in och joinade oss och tillslut även Måns! Måns är en bra vän till mig från högstadiet och vi hade inte setts sen i somras typ men jag fick Måns-abstinens idag så jag ringde in han, hehe! Det blev ett så udda gäng då ingen av dom kände varandra alls, alla kände bara mig men de är alla tre så jäkla sköna människor så det gick asbra! =)

Vi startade på Snaps uteservering på Medborgarplatsen, vi satt där i ett par timmar tills det började ÖSregna för även om vi satt under tak så vart det kallare.. Så drog vi upp Götgatsbacken och letade lite bra ställen, det var fullt på typ varje ställe men tillslut drog vi in på Fenix där vi startade med Tequila! Vi hade jättekul där inne och dansade som galningar på det där minidansgolvet!

Kvällen avslutades på Göta Källare där vi fortsatte dansa och ha kul,  min kära sambo Anna kom förbi dit också! Asskönt för då tog vi sällskap hem sen också! Vid halv tre var vi såå hungriga så det blev nattkäk på donken innan vi drog oss till tuben!

Lite bilder från igår!

Mitt vanliga platta hår och svarta kläder, nån som är överraskad..
  

Malin, jag och Nadia på Snaps!
  
 

Black and white from Fenix!  
 
 
 
 
 
 
 

Back to colour, jag och Nadia i taxin påväg till nästa ställe haha snygg man är!
 

Göta källare!
 
 
 
 
 


 

Tack alla för en grym kväll, vi blev ett ultimat partygäng! Nu ska jag väcka Anna och äta lite frukost, kanske ta en promenad också.. Vädret ser ganska okej ut idag =) Hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0