Söndag

Hej! Igår hade jag en asmysig kväll med Cissi och Jossan hos mig i Farsta, vi satt och åt glass och chips och hade tjejsnack hela kvällen! Sen tog vi bilen tillbaka till Lidingö och plockade upp min syrra på vägen hem till mig! Idag har jag en riktigt SÖNDAG, känner jag!

Jag vaknade 12.37 vilket var lite ångest och när jag går upp för att börja tvätta mina kläder jag tagit med mig så har mamma redan tvättat 2 av mina 3 högar, jag får så dåligt samvete men TACK mami...!! Idag ska jag också ge mig ut på min 8 kilometers-runda! Har inte sprungit den sen i somras men jag SKA klara den!

Cissi & Jossan igår hos mig!


Haha, mina och Annas skedar är ganska mjuka ^^,



Måste peppa till lite nu, uppar snart igen med roliga videos!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0