The Jacksons, An American Dream

Sorry Annika, jag kan inte hålla mig längre! Boken jag läser nu har sträckt sig ända till första våldtäckts-anklagelserna och det är så vidrigt att läsa om att jag inte orkar läsa mer om det just nu! Därför ska jag nu sätta på The Jacksons, An American Dream vilket är en film från 1991 där skådespelare spelar alla i familjen och man får följa dom från Gary Indiana tills Michael går solo!

Jag har bara sett slutet en gång när den gick på TV och det var länge sen så nu ska jag se början till slut! Dock hinner jag nog inte se hela ikväll eftersom den gick som en serie på TV förut så den är typ 5 timmar lång ^^,

Laddat upp med nachos med guacamole och nötter! =)


Hörs imorgon :* =)

Postat av: IDA

Åh, den där filmen är jättebra! Förbered dig dock på att blir förbannad på "Joe". Usch och fy..



Sv: Sorry! Missade din kommentar. (Din och två andra.) Hatar när det blir så, så pinsamt att svara veckor efter. Haha!

Tack för omtanken men det behöver du inte oroa dig för. :) Skulle vi ses i Milano förresten? Kan ju ta en msn-date (haha) och snacka vidare om det.. När har du tid?

2010-04-06 @ 01:02:45
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Jo men hon ska med! :) Nej men jag tänkte mest på dagen efter, den 13:e, det visar väl sig då.

2010-04-06 @ 02:32:28
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Mariam

thank you bebeh! Hoppas du hade en mysig kväll ;)

2010-04-06 @ 10:47:39
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0