Torsdag

Heeeeeeej guys! =) Jag vaknade imorse av att Mirre skakade på mig och ville ha frukostsällskap så nu har vi ätit en god (OCH NYTTIG) frukost innan vi ger oss iväg! Hon ska på ett jobbmöte och jag ska iväg och fixa naglarna och sen ska jag jobba! Ikväll åker Mirre hem vilket är så jääkla tråkigt, vill att hon ska vara kvar!

Igår förresten, jag fick tillbaka min mobil!! =) Mirre mötte upp mig efter jobbet så drog vi iväg till Virans jobb och satt där med henne i typ 30 minuter och åt lite, sen drog vi till ICA för att handla lite frukost inför idag och fyfan vad vi började garva! Mirre bokstavligt talat låg på golvet inne på ICA, vår torra humor asså..

Sen satte vi oss i alla fall på Medusa och snackade skit tills det var dags att gå till centralen, jag gav snälla busschauffören 2 trisslotter som tack för hjälpen! =) Efter det åkte vi hem till mig och somnade typ på en gång, såå trötta!

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0