Torsdag

Godmorgon! Idag är jag på bättre humör, har precis ätit en smoothie och äpple till frukost! =) När jag gör smoothies så gör jag inga avancerade, mina är gjorde på lättyoghurt vanilj & frysta bär (helst hallon & blåbär) så mixar jag det och så kan jag lägga i lite rostade solrosfrön för att få lite tuggmotstånd! Smoothies är en perfekt grej att göra om ni blir sötsugna och är trötta på frukt, det är galet gott och släcker sötsuget!

Idag då... Jag jobbar 16-20 och innan det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eftersom typ alla jobbar på dagen så blir det så ensamt när jag börjar 16 haha.. Kanske drar ut och springer eller något, ska försöka leka lite med Höster också så han blir lite tamare!

Nyvaken och glad!
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0