Torsdag

Gooooood morning folks! Nu är jag vaken och ska snart fixa iordning lite frukost, tänkte först bara berätta lite mer om gårdagen! Jag mötte upp Mirre och Mimi på Fridays vid halv sex för att bege oss vidare till Berns för spelningen! Mimi och jag gick in före då Mirre skulle förbereda sig själv innan hon skulle upp på scenen och presentera Adam!

Mimi och jag stod nästan längst fram på sidan och var skitnervösa för Mirres skull, vi stod beredda med kamerorna för att filma/fota hennes presentation! Hon gjorde ett jättebra jobb på scenen och självklart kom Adam Lambert upp efter henne och körde igång, herreguud vilken röst den mannen hade! Jag kunde inte många låtar (mer exakt kunde jag 1) men jag jublade ändå åt de höga tonerna han satte gång på gång, helt otrolig!

Det var så roligt när han hade spelat ca 4 låtar så var han påväg ut och jag stod precis på sidan av scenen så han passerar mig när han går ut, jag tittar på han och säger att han var jättebra! Då säger han bara "they gotta scream if they want more, you gotta scream!" Jag fattade ingenting och han fortsätter gå ut, efter en stund fattar jag att han vill att vi ska skrika tillbaka han hahaha så jag och tjejerna börjar jubla och skrika "EN GÅNG TILL" så haka resten på, tillslut kom han in igen! Hahah när han satte sig på scenen sa han "Oh I really didn't expect that" jätteironiskt, haha så skön kille!

Sen hade vi en jätterolig kväll på Pub Anchor med en av killarna från bandet, väldigt trevlig! Kvällen blev sen och jag kom inte hem förrän halv fyra men det var det värt! =) Tack tjejer för en asrolig kväll! Nu ska jag käka frulle, bilder och lite videos kommer om en stund!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0