Vilket minne man har..

Jag smsade Mirre nyss och när jag fick leveransrapporten stod det (såklart) 7 april, och jag kände verkligen igen det datumet som något "viktigt".. Då slog det mig att det var min första Westlifekonsert för exakt 8 år sedan idag.. Den 7 april 2002 i Stockholm, Globen Front row! Haha, jag var bara 12 år och jag var totalt gaalen hela konserten minns jag, när den var slut var det som jag vaknade ur en dröm..

Helt sjukt hur besatt jag var alltså, blir typ generad bara av att tänka tillbaka på det! Hehe men vi var ju så små och fan vad kul vi hade.. 2001-2004, tre galna år.. Medan ni andra var ute och drack och hånglade för första gången reste jag efter Westlife hahaha!

Har inga bilder från så länge sen men här är i alla fall från när vi köar
utanför Scandinavium våren 2004 i Göteborg, hela goa gänget ^^,

Vi var så stolta över att vara först och vara dem som höll i kösystemet..
  

Hittade dock 2 videos från Danmark från 2002-konserten:

Why do I love you
 

Bop bop baby  
 

Hahah aaahhw vilka minnen!!

Postat av: Bonnie

hahaha! Jo, lite kul va det! äventyr lixom xP

men jag vill nog inte gøra om det =P

<3

2010-04-07 @ 13:09:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0