At Bnoni's

Tjubre! Efter en heldag i Kista centrum med Sandra så följde jag med henne till jobbet för att hämta Fredriks mobil som jag får låna tills min nya kommer (TACK, fina Fredrik). När jag får min nya telefon kommer jag även ha mitt gamla nummer igen, så nu har jag ett tillfälligt! Jag hängde kvar på jobbet nån halvtimme som alltid och sen åkte jag hem till Bonnie och har hängt här med henne, Mika och mamma Gill!

Bonnie och jag sitter nu och spelar TV-spelet Rayman som vi inte spelat sen vi var små, då var vi besatta av det! Vi sitter här som två små barn, helt inne i spelet och skriker åt varandra! Ikväll ska vi sätta oss på nån pub och softa lite, känner att jag vill komma ut på mitt kära Söder lite, det var trots allt en vecka sen sist!

 

Nu ska jag joina Bonnie igen, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0