Bilder från igår!

Jag och några jobbarkompisar!
   
 

Niklas och Robin!
 
  
 

Min fina fru kom förbi efter att ha varit i Skåne för att ta körkortet i typ 2 veckor!!
 

Vid 12-slaget sjöng vi såklart för Niklas!
 

Aron kom stapplandes in runt 12-tiden, räätt dragen haha
 

 Sen drog vi in och dansade som fan sista 20 minutrarna!
 
  
  
 
 
 
Bonnie träffade på en skön fransman utanför Södra bar!
 

HAHAHAHA! Fyfan vad jag garvade!! En kille kom från Donken med sin meny, så tappade 
han hamburgaren fast då låg den i den där hållaren! Så han böjde sig ner för att ta upp 
den men så fort den slog i marken så liksom hoppade hamburgaren ut, han vart fett 
irriterad och gick vidare! Hahaha jag typ grät så mycket jag skrattade, sjuukt kul!  
 

Finally på väg hem!
 

Tack för igår alla, hade skitkul! Nu måste jag börja fixa mig inför dopet!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0