Can you believe it?

Jag åkte faktiskt hem efter jobbet, även fast jag var vääldigt nära på att dra ut! Är nu hemma hos föräldrarna som är borta ikväll så jag är ensam hemma i villan! Jag har dragit på tvättmaskinen nu, släppte in Kasper och gav han mat och snart kommer Bonnie hit också! Ändå sticker det i fingrarna på mig, Filip och hans vänner är på Mosebacke på en spelning och jag jag tänkte dra förbi men sen var det såå mycket folk där för att Timbaktu hade spelning och där kom jag med min resväska full med smutstvätt..

Så jag åkte faktiskt hem och ska snart sätta mig på vår mysiga veranda och softa med lite musik.. Hör ni hur skönt det låter, varför vill jag då lik förbannat ändå dra ut?? Haha, jag kaan inte bara sitta hemma själv ta det lugnt.. Det är helt omöjligt på sommaren, speciellt när det är fint väder! Okej om man var ett gäng som satt här och softade det skulle vara skitsoft! God, jag är omöjlig..

Ett ställe jag verkligen kan slappna av på är landet!
 
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0