Fredag

Hellu! Jag hade en mysig kväll igår med syskonen! Amanda, Erik, jag och Viran grillade kött och gjorde en stor sallad till det och satt på verandan i flera timmar och snackade skit! Jag pendlade ut och in mellan tvättrummet såklart, så skönt att bara ha rena kläder nu!! Brorsan drog vid halv nio och lillasyster skulle in till stan sen, så Amanda och jag var kvar och kollade på film!

Ringde Mika sen vid 10 för jag kände mig ledsen för en grej och vi snackade i över 2 timmar, jag är så glad att jag funnit en vän som henne! Idag då, kom precis hem till Farsta för att hämta mitt gula kort för alla sprutor jag ska ta idag inför Indien!! Sen ska jag möta upp Fredrik och Carolina för en runda på stan för vi fick faktiskt lön idag! Ikväll blir det Collage all in, sista kvällen ju innan de byter ägare!

Lite bilder från igår!
  
  
 

Hörs när jag kommit hem från stan igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0