Fredag

Gah vilken stressdag!! Igår hade jag en jobbig kväll och var väldigt ledsen så jag ringde över Bonnie så hon kom hem till mig mitt i natten med chips och choklad haha, vad gör man utan ens bästa vän? Sofia ringde också och var med mig i telefonen innan Bonnie kom, tack för ni finns!! Hur som helst, Bonnie och jag somnade typ klockan 5 imorse så jag vaknar av att Mirre ringer mig och säger att hon är framme i Sthlm om en timme!

Jag spurtar ner och packar ihop mina nytvättade kläder och drar till bussen, när jag kommit till Lidingö centrum inser jag att jag glömt mobilen hemma! Jag får vända om igen och när jag kommer till min busshållplats så slänger jag in resväskan i en buske med alla kläder i och rusar upp för att hämta mobilen och hinna ner igen innan bussen hinner vända tillbaka och haha jag hann! Jag kom in när Mirre och hennes vänner satt och käkade och sen åkte vi hem!

Nu kom vi precis hem till Farsta och jag måste dra igen om 40 minuter till jobbet och har bara precis duschat! Ikväll händer massa roliga saker men jag berättar mer om det efter jobbet, nu mååste jag springa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0