Härlig heldag/kväll på stan!

Hejhej! Nuu är jag hemma igen, har varit ute och flängt sen halv två idag.. Först mötte jag upp Sandra i stan så gick vi lite i affärer innan vi käkade lunch på stan! Efter det åkte vi ut till hennes lägenhet som hon ska flytta ut från snart och rensade hennes förråd och resten av sakerna som är kvar! Över hälften slängde vi och det andra placerade vi i banankartonger, det tog ca 1-2 timmar!

Efter det åkte jag direkt till Slussen för att möta upp Nadia, Dilay och Dilays pojkvän Christian för en fika eftersom Dilay åker tillbaka till Halmstad imorgon och sen kommer vi inte hinna ses innan jag åker till Indien! Så vi satt där från halv sex till lite efter åtta då Filip och Carolina hetsringde mig för att vi skulle mötas och dra på bio! Så Nadia, Dilay, Christian och jag gick upp till Slussen där mötte jag jobbarpolarna så drog jag till biografen med dom och Nadia, Dilay och Christian åkte hem!

Jag ville så gärna se Inception, har försökt se den hela sommaren nu och ikväll skulle jag och Carolina se den! Men såklart vill Filip hänka som redan sett Inception så då såg vi White Materials som var bra men ganska jobbig att se, inte så mycket handling utan mer en situationsfilm som Filip så fint kallade den haha! Efter bion så promenerade vi till Gullmarsplan där Filip tog bussen och jag & Carolina tog tunnelbanan hem hit! Hon börjar sju imorgon bitti på jobbet så hon ligger här bredvid mig i sängen och halvsover redan hehe.. Jag är lediiiiig =)

Idag har jag varit hurtig med kameran så här kommer massa bilder från idag!

Sandra och jag lunchade på Kungshallarna och såklart åt vi indiskt, bra förberedelse ;)
 

När vi packade ihop hennes grejer i lägenheten så hittade vi julsakerna..
 

och en tomte haha!  
 

Fikade med Dilay, Nadia & Christian vid Slussen ett par timmar!
 

Sötnosar!
 

Nadia vägrade som alltid vara med på bild, men jag kämpade!
 
 


Till slut hjälpte Dilay..  
 
 

Sen tog Dilay kameran..  
 

Dilay och Christian mös så fint att Nadia och jag fick bli det andra paret (sorry Mika min fru 
att jag cheata på dig men imorgon när du kommer hem blir allt som förut igen, jag lovar)
 
 
 

Påvägen till Slussen, söta paret!  
 

Efter bion på SevenEleven, mina kära konsumpolare som älskar kameran haha..
 

Nu har Carolina redan somnat i min säng med mitt täcke, gotta wake her!! Hörs imorgon, sov gott!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0