Lördag

Goddaagens! Vi hade en sjukt kul kväll på Södra bar igår! Demet, Nathalie och jag stängde på jobbet och drog sen direkt upp till Södra där vi mötte Bonnie, Mika och Robin! Under kvällen kom min fru Mika, Niklas och alla hans vänner, Bonnies gamla klasskompisar, en väldigt full Aron osv.. Vi vart sjukt många och det var jättetrevligt! Vi satt ute hela kvällen på terrassen tills dom stängde och sen drog vi in och dansade sista tiden!

Efter Södra bar drog vi ner mot medis för att dra till Kvarnen men sen var klockan typ halv 3 och de stänger 3 så vi drog och käkade istället! Efter att ha ätit och jagat Mika runt halva medborgarplatsen så började vi röra oss hemåt haha.. SÅ förvirrande med 2 Mikor men Bonnies syster Mika och Bonnie sov iaf här inatt och ligger nu sovandes bakom mig! Själv var jag tvungen att gå upp för jag ska på dop faktiskt, för min minikusin Emma! =)

På Södra bar igår
 

Fler bilder kommer efter jag ätit frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0