Lördag

Heeey! Gah, sån galen kväll det vart igår men fan vad kul vi hade! Cissi och jag drog in till Kungsan och mötte upp Mirre, Cici och hennes vän precis efter Mirres intervju! Vi lyssnade lite på bandet Bullet som spelade (fan vad grymma dom var, så 80tals-rockinfluerade) sen gick jag och Cissi till Sogni och satt där i typ en timme innan vi drog till Cafét!

Det var ju rocktema där inne så det var sjukt blandat med folk där igår, skitkul! Cissi och jag satte oss vid ett bord hos några amerikanare där vi satt typ resten av kvällen och pratade och drack drinkar! Vid 12-tiden kom Mirre och hennes vänner in och joinade oss, shit vad vi dansade igår! Det vart kanske lite för mycket av det goda tillslut men Cissi och jag tog taxi hem till henne vid 3-tiden!

Mirre drog redan vid halv två så hon fick mina ta mina hemnycklar, Cissi och jag ville aldrig sluta dansa haha! Hur som helst, bilder från igår kommer i eftermiddag så vi hörs då igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0