Måndag

Herregud det är fan redan augusti, t o m 2a augusti idag! Jag åker om 6 veckor till Indien vilket jag verkligen inte har fattat än, men shit vad coolt det ska bli!! Bra grejer med augusti är att jag har 2 veckors semester, Mirre kommer hit, Sandra kommer hem, jag fyller 21 och det blir ännu mer partande i sommarens sista månad!! =)

Igår då, jag mötte upp min fina vän Mikkan vid Svampen så gick vi och satte oss på Sogni på Kungsgatan! Vi hade inte träffats på ett tag så det tog oss ca 2 timmar att uppdatera varandra med allt som händer i våra liv! Det började regna en stund så vi gick in och satte oss, vi satt där i kanske 40 minuter till innan vi skulle gå och äta någonting då ingen av oss hade ätit middag!

När vi kommer ut är himmelen typ blå, så himla typiskt Sverige! Vi åt en varsin wrap med bulgur i på nåt thaiställe, det stod att det skulle vara tomat i och servitören sa att det typ var 2 skivor så jag satt spänt och väntade på dom små monstren för varje tugga jag tog men så var det inga i haha! Sen gick vi ner till Humlan och satt där ytterligare en timme, Mikkan skulle upp och jobba idag ganska tidigt men jag höll kvar henne till tolv och hon är inte så svårövertalad när det kommer till att sitta på en uteservering med ett glas vin och snacka skit!

Lite bilder på mig och Mikkan från igår!
  

Det började regna så vi flyttade in istället  
 

Efter att ha käkat på Kungsgatan så gick vi till Humlan och satt där nån timme till!
 

Nästa utgång vet vi var det blir haha
 
 
 

Jättemysig kväll men glad över att det inte blev så sent, behövde en tidig kväll! Skönt att avsluta den med en långpromenad, Mikkan tog tunnelbanan hem från Östermalm och jag gick till Medborgarplatsen med musik i öronen och tog tunnelbanan därifrån! Att gå på kvällen är bland det bästa som finns och speciellt i underbara Stockholm!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0