Söndag

Hej på er! Förlåt för sämst uppdatering idag men jag kom hem nyss, var på dop igår och sen en grym kräftskiva! Sov kvar där sen och åkte direkt till jobbet idag, jobbade till stänging så kom precis hem! Ugghhh, idag mår jag sådäär... Kräftskivan var helt galet rolig men det vart ganska för mycket av det goda! Vi var över 40 pers på en killkompis landställe låångt ut i vischan!

Först var jag på dop med min familj och släkt för vår minikusin Emma skulle döpas! Det var ett fint dop och sen åkte vi till Sickla för typ fika och annat. Därifrån fick Carolina, Amanda och jag sedan skjuts av min och Amandas släktingvän hela vägen ut till kräftskivan, vid halv åtta var vi där! Anna åkte dit innan oss så henne mötte vi där, precis när vi kom fram var det dags att slå sig ner vid borden! Det blev grymt mycket snapsvisor och kräftätande i timmar och sen började folk nattbada och basta, det var sjukt roligt!

En mindre rolig sak för mig var att jag la ifrån mig min jacka i skogen och sen när jag satte på den fick jag ont på flera ställen.. Sen märkte jag att det var getingar i jackan, jag vrålade som en galning och hade då fått flera bett! Jag satt sen på bryggan och pratade i telefon med Mika och gick sen in och la mig, killarna vid båten ville typ ha efterfest där men jag var för trött.. Amanda och jag sov i ett typ skjul med hål i väggarna så det var ca 10 grader där inatt!

Bilder från dopet igår innan kameran dog, har alltså inga bilder från kräftskivan! =(

 
 
 
 
 
 
  

Planen var att gå till min och Sandras gamla favvopub med henne efter jobbet men jag orkade inte, så slut jag är! Nu ska jag äta mat och se på O.C, vad jag längtat efter det haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0