Njut-dag!

Åhh, vad jag behöver en sån här dag! Jag har gjort absolut ingenting förutom att jag rensade våra glasflaskor och konserver ochså var jag nere och handlade! Jag gjorde mig själv en stor sallad med kött till för lunch och nu sitter jag och har OC-race med lite mackor till det! Vädret är mulet och jag känner mig lite krasslig så idag blir det bara att titta på filmer och äta!

Carolina kommer hit när hon slutat jobbet också, hon är lite krasslig hon med så detta blir perfekt för oss! Egentligen skulle vi ut några från jobbet ikväll på en pub som vi alltid hängde på för 2 somrar sen men ingen orkade, skönt!! =P

Nu ska jag playa O.C igen, pausade mitt i serien för en liten uppdatering hehe men det blir nog inget mer av det ikväll! Vi hörs imorn igen, ta hand om er!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0