Onsdag

Godmorgon! Jag och Carolina hade en så mysig kväll igår, vi köpte hem mat och lagade middag vilket blev en stor sallad med kött och bröd till det! Sen la vi oss och kollade på O.C och hade en riktig tjejkväll! Vi låg sen och pratade till typ halv två innan vi gick och la oss, jag kunde dock inte somna så jag läste lite ur Eclipse (den enda boken jag hade hemma haha) och somnade tillslut!

Idag när jag vaknade hade Carolina såklart redan åkt, hon började 7 imorse på jobbet stackarn! :S Så idag ska jag åka till Lidingö och hämta mitt simkort så jag får tillbaka mitt gamla vanliga nummer! =) Förhoppningsvis har min nya mobil kommit också, nu får ni börja sms&telefonterra mig för jag saknar det!

Hörs innan jag drar igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0