Sambo kommer hem!!

Jag fick precis sms från min älskade Anna som har varit i Egypten en vecka och hon kommer hem inatt!! =) Hon ville att jag skulle vara hemma då så vi kunde ses, Anna och jag är vana vid att se varandra varje dag ju! Jag har märkt hur beroende jag är av att ha någon hos mig så Carolina har fått bli min tillfälliga sambo dessa dagar, Filip frågade om vi var gifta idag haha..

Annars idag då.. Filip och Carolina åkte för en stund sen för de skulle jobba, själv har jag bara idag och imorgon kvar på min semester så jag slappaaaaaar! Skulle åkt till Vishiis restaurang och ätit middag men jag är så trött och måste städa innan Anna kommer hem, jag slappar framför O.C istället! Borde ta en promenad senare också, rör ju fan inte på mig längre!

Tyvärr inga bilder från igår men jag ska hämta min kamera idag så förhoppningsvis blir det bilder ikväll istället! =) Men kan visa lite bilder från tidigare utekvällar denna sommar som jag inte lagt upp än!  
 
 
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0