Slappdag

Jag har suttit vid datorn och kollat på O.C sen 10 imorse, Lina och Carolina sover fortfarande så jag vill inte väcka dom! Jag är sjukt seg idag så detta är faktiskt skönt, ska snart dock åka in till stan och möta mamma för att få min mobil med mitt vanliga nr igen och sen köpa en ny kamera! Jag har fått pengar tillbaka från min försäkring så jag kan köpa en ny, passar bra till Indien för inte åker jag dit utan kamera!

På tal om Indien, jag åker faktiskt dit om 3½ vecka och jag har verkligen inte fattat det än! Jag flyttar ut från lägenheten om 3 veckor och ska åka bort i 6 månader, fan vad jag ser fram emot det! Att göra något nytt och spännande, få utmana mig själv på ett sånt här häftigt sätt! Hoppas ni följer min blogg lika mycket när jag är där =)

Jossan & Jag i Indien 2008
 

Nä, nu måste jag fan börja göra nytta.. eller ett avsnitt till av O.C bara!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0