Sömn är ju bra..

Jag kom hem igen vid halv elva efter att ha lämnat av Mirre vid Arlanda express, så sorgligt att hon åkt för nu ses vi inte förrän nästa vår!! Men vi har telefonkontakt hela tiden i alla fall! Sen jag kom hem har jag bara suttit här som en zombie men inte kunnat somna om, ikväll ska jag lägga mig tidigt!

Jag ska hänga med mina systrar och min bror i villan på Lidingö för päronen är inte hemma ikväll! Det var aaslänge sen det var vi fyra så det ska bli mysigt, ska passa på att tvätta också som alltid haha! Jag kommer inte kunna bidra med en krona när vi handlar maten heller för jag har -17 på mitt kort haha, får lön inatt waaah!!

Aaasgammal bild på oss fyra, säkert 5-6 år sedan!
 

Hörs igen innan jag drar mig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0