Söndag

Hey alla! Tack mina fina vänner som ringt hem hit och kollat läget med mig, jag blir galen över att inte ha en mobil! Idag mår jag bättre, satt uppe och pratade i telefon med Mika till 3 imorse men sov till typ kl 13 idag så det blev ändå 10 timmars sömn! Jag vaknar av att pappa kommer in med telefonen för Carolina ringde så jag har pratat i telefon konstant idag, mamma blir galen här hehe..

Men ikväll ska jag ta en fika med finaste Bonnie och sen ska jag möta upp Sandra som ska sova hos mig ikväll! Jag har tagit det lugnt här nu sen i fredagsmorse och det var verkligen behövligt, nu ska jag följa med mamma och Viran ut i skogen och plocka svamp haha.. Höjden av avslappning eller?

Vi hörs ikväll igen vid 11-tiden när jag är hemma med Sandra, kramar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0