Söndag

Shit, vad jag har sovit idag och så har det varit jättefint väder! Men jag var så trött att jag föll ner i sängen när vi kom hem! Igår i alla fall mötte jag upp Cissi Bonnie & Viran så satte vi oss på Sogni i typ 1,5 timme och snacka skit, det var skönt för det var jättelite folk där och så är ju Sogni jättebilligt!

Vid elva-tiden drog vi till Zipper och när vi kom in var det inte alls mycket folk men eftersom de hade öppet till 5 så kom det ju folk under kvällen! Vi dansade och hade kul där inne men efter typ en timme var det så mycket folk där inne att man bokstavligt talat inte kunde röra sig! Mina bögkompisar Fredrik och Niklas var påväg dit när vi drog därifrån, Bonnie och jag tittade på varandra och ba MAT!

När vi kom ut hittade vi Fredrik och hans kompis i kön påväg in, det var typ över 100 personer i kön och det var redan smockfullt där inne! Niklas hann inte komma dit innan vi drog men det var så mycket folk där inne att vi inte orkade vänta! Vi pussade Fredrik hejdå och drog sen ner till Norrmalmstorg där vi mötte upp Cissi och Viran igen som stannade ett tag längre!

Efter det gick vi till tunnelbanan och åkte till Söder för ingen av oss hade lust att betala inträde på nåt ställe på Stureplan, när vi kommer till Medis går vi in i Emanuel! Han som jobbar som vakt på en pub vi har hängt mycket på, så vi går tillsammans med honom till Kvarnen och sitter där nån timme och snackar innan vi drar hemåt!

Igår på Zipper
 

Nu måste jag gå med Bonnie till pizzerian, hon har suttit och skrikit MATILDA, PIZZAAAAA från köket i typ tio minuter nu! Lägger upp fler bilder sen som vanligt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0