Tisdag

Godmorgon, inatt har jag iaf sovit i 10 timmar!! Det blev ingen mer uppdatering igår men jag och Bonnie spelade iaf TV-spel i typ 2 timmar innan hon, jag och Mika åkte till en pizzeria och käkade middag och sen åkte till stan för att puba lite! Sandra joinade oss efter hon slutat jobbet och sen kom även Elvira! Jag var jätteseg hela kvällen så vi drog hem redan vid 12!

Bonnie var fortfarande partysugen vid det laget men följde med mig hem ändå, Anna är ju i Egypten just nu så då har jag ständigt någon som sover här haha.. Nu har Bonnie åkt hem i alla fall och jag hade tänkt gå ut och springa men jag känner mig krasslig! Borde bara sitta hemma ikväll men jag får se hur jag gör, allt beror på om Carolina är redo att joina mig, hehe!

Sitter här som vanligt på morgonen och spelar Bon Jovi, detta är en av mina favoritlåtar med dom från Keep the faith-skivan!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0