Tisdag

...och idag fyller jag 21 år! Jag har haft så mycket på senaste tiden att jag inte ens har tänkt på det, blev påmind konstant av vänner och familj nu dagarna innan men det har ändå inte känts så! Jaja, nu kan jag gå ut och parta i USA.. Inte för att jag ska dit på ett tag eftersom jag åker till Indien om 3 veckooooooooor =) Åh, vad jag längtar och idag fick jag en SÅN god nyhet från vår kontakt i Indien som fixat med barnhemmet vi ska jobba på, lagom till min födelsedag yeay!

Jag på min 20årsdag!
 

Nu vaknade Carolina här bakom mig och började sjunga haha, hörs efter frukost ♥

Postat av: Johanna

Hoppas du får en toppen dag! Hade ju hoppats på att vi skulle ses idag då jag igentligen skulle varit i Sthlm nu och då passat på att träffa och gratta dig innan du åker:/ Men det blev som det blev och det sög i största allmänhet..så nu hoppas jag att du får en kanon födelsedag och en kanon resa så ses vi förhoppningsvis(!) när du kommer hem igen<3

2010-08-24 @ 16:13:18
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis! <3

2010-08-24 @ 16:58:41
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0